سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعبیر خواب جامع
 
تعبیر خواب واقعی در مورد دختر خانم خواننده (رپ ) سال 1390

 

دختر خانمی خوابش را با این موضوع ارسال کرد که من خواب دیدم شب است و خانه ما ویرانه شده است و من در وسط آن ویرانه ایستاده ام و می بینم مردم بدون توجه به خواسته من که می گفتم اینجا خانه ماست از این جا نروید به راحتی از وسط ویرانه رد می شدند و می رفتند . و توجهی به حرفهایم نمی کردند.

از تعبیر خوابش معلوم بود آخرتی برای خودش باقی نگذاشته ولی برای من جالب در اینجا این بود که خداوند با این وضعیتی که او دارد باز نشانه های هشدار را در خوابش نشان می دهد.

چون نمی توانستم مستقیما وارد تعبیر شوم پس ابتدا زمینه چینی کردم گفتم چکار کرده ای که وجود خودت را مانند ویرانه خراب کردی که هر کس و ناکسی از آن عبور می کند و همچنین در مورد شراب پرسیدم .

گفت ما گروهی هستیم خواننده رپ برای اینکه  با خواننده اصلی که پسر جوانی بود رابطه اش بهتر باشد به هر خواسته او تن داده بود . اما آن پسر خواننده بعد از همه رفتارهای این دختر با دختر دیگری دوست شده و دیگر مانند سابق به این دختر توجه نمی کرد . می گفت چندین بار خودکشی کردم ولی زنده ماندم . شراب هم به راحتی می گفت می خورم . بیچاره تمام توانش را گذاشته بود تا کاری کند پسر فقط به او توجه کند . درحالی می دانستم این توجه پسر هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد از او خواستم بی خیال آن شخص شود ولی متاسفانه توجهی به حرفهایم نکرد.

دیگر از او خبری نشد امید وارم با توجه به نظر خدا در موردش، باز گشته باشد به راه راست

انجام تعبیر خواب بصورت رایگان در کانال تلگرامی زیر

tabirjame@

آدرس کانال رسمی برای مشاهده خوابهای دیگران

tabirkamel@

 خوابها بدون مشخصات شخصی درج می شود . خوابهایی که بصورت محرمانه ارسال شوند در کانال تلگرامی قرار نمی گیرند

 


کلمات کلیدی:

لینک دانلود کامل تعبیر خواب

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >